::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #8258FA; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #58ACFA; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }


Get ISLAMIC-Graphics
Assalamualaikum, segala puji bagi Allah yang Maha Penyayang lagi Maha Mengasihani, Ya Allah, Kau kurniakan aku kekuatan dan ketenangan utk mghadpi ujian2Mu. terima kasih cou beri aku sahabat2 y saling ingt mengingati antara 1 sm lain, Kau berikan keberkatan dlm psaudaraan km. Amin...

Apr 9, 2008

ibu.....ibu

rinduneyr mak........
duhai bonda
betapa besarnya pengorbananmu
selama 9 bulan aku dibawa bersamu
ke sana ke sini
susah senag diharungi bersama
kala itu, bonda tidak sabar2 mahu menjemputku
segala kesakitan dan kepaenatan hilang
bagai angin yang lalu
melihat wajah mu bonda
laksana matahari menyinari alam
aku di asuh n di didik menenal Penciptaku dan Junjungan Rasulku..
bonda
peritmu membesarkan ku
tanpa rasa penat membanting tulang
4 kerat mu itu
untuk aku tabah n berjaya dalam pembelajaranku
apa kua engkau penuhi jua
oh bonda
rindunyerrrr..........

1 comment:

chik fetti said...
This comment has been removed by the author.