::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #8258FA; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #58ACFA; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }


Get ISLAMIC-Graphics
Assalamualaikum, segala puji bagi Allah yang Maha Penyayang lagi Maha Mengasihani, Ya Allah, Kau kurniakan aku kekuatan dan ketenangan utk mghadpi ujian2Mu. terima kasih cou beri aku sahabat2 y saling ingt mengingati antara 1 sm lain, Kau berikan keberkatan dlm psaudaraan km. Amin...

Feb 8, 2011

hikmah surah YASSIN,

Barangsiapa yang menbaca Yassin sepenuhnya dan pada ayat ke-58, surah tersebut "SALAMUN Qulan min rabbin rahim" diulang sebanyak 7kali dengan 7 niat yang baik. InsyaAllah dengan izin yang Maha Esa dan Maha Kuasa, semua hajatmu akan dimakbulkan Allah.

jika boleh niat itu adalah seperti di bawah;
1. YA-ALLAH YA RAHIM ~ Ampunkan dosa-dosaku dan anak-anakku
2. YA-ALLAH YA RAHMAN, ~ Kurniakan aku suami, isteri anak-anak serta zuriat keturunan yang soleh dan solehah serta mencintai Islam
3. YA-ALLAH YA-RAZZAK, Kurniakan aku rezeki yang berkat, kerja yang baik dan berjaya di dunia dan akhirat
4. YA-ALLAH YA-JABBAR ~ Makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini
5. YA-ALLAH YA MUTAQABBIR, jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq dan miskin
6. YA ALLAH YA WADUUD ~ Kurniakan aku dan sekuruh umat Muhammad yng beriman akan kesihatan zahir batin
7. YA ALLAH YA ZALJALA LIWAL IKRAM, mAKBULKAN SEMUA HAJATKU DAN REDHAILAH AKU

AMIN

No comments: